22. lis 2015.

Javna nabavka usluga

Predmet:    Konkurentski zahtjev za dostavu ponuda – za nabavku usluga na održavanju prohodnosti lokalnih puteva u zimskom periodu na području općine Čelić u periodu 2015/2016.godina, dostavlja se

U ime općine Čelić, u daljem tekstu: Ugovorni organ, pozivamo Vas da dostavite ponudu u postupku konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda za nabavku usluga na održavanju prohodnosti lokalnih puteva u zimskom periodu na području općine Čelić u periodu 2015/2016.godina. Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama (“Sl. glasnik BiH» br. 39/14), u daljem tekstu: Zakon, podzakonskim aktima koji su na snazi i ovom tenderskom dokumentacijom (u daljem tekstu: TD).

1.  Predmet i uslovi nabavke
1.1     Predmet javne nabavke je za nabavku usluga na održavanju prohodnosti lokalnih puteva u zimskom periodu na području općine Čelić u periodu 2015/2016.godina prema dostavljenim obrascima mreže lokalnih puteva koja je sastavni dio ove TD.
1.2     Procijenjena vrijednost nabavke (bez PDV-a) iznosi do 30.000,00 KM (slovima: Tridesethiljadakonveribilnihmaraka).  
1.3     Mjesto pružanja usluga je mreža lokalnih puteva na prostoru općine Čelić.
2.  Uslovi za učešće i potrebni dokazi
2.1 Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora zadovoljavati  minimalne kvalifikacione uslove, utvrđene srazmjerno predmetu ove nabavke i to:

a)     da ispunjava uslove iz člana 45. stav (1) tačaka c) i d) Zakona;
b)    da je registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke;
c)     da je tehnički i profesionalno sposoban za realizaciju predmetnog ugovora.

2.2 Ponuđač je dužan dostaviti sljedeće dokaze:
a)     Uvjerenja nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje,
b)    Uvjerenja nadležnih institucija da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza,
c)     Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjava/potvrda nadležnog organa iz koje se vidi da je ponuđač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke,
     d) Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 51.  tačaka c), d), i f) (Tehnička
         i profesionalna sposobnost u postupku nabavke radova) Zakona o
         javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14)
     e) Izjava u skladu sa članom 52. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Dokazi iz tačke 2.2 od a) do c) ove TD se dostavljaju se kao ovjerena kopija originala, s tim da datum izdavanja originala ne može biti stariji od tri mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude (pod danom dostavljanja ponude smatra se dan/datum, koji je Ugovorni organ, odredio u ovoj TD kao dan/datum za prijem ponuda).
2.3 Ukoliko Ugovorni organ bude imao sumnje o postojanju okolnosti vezanih za ličnu sposobnost ponuđača, isti će se obratiti nadležnim organima s ciljem pribavljanja potrebnih informacija u predmetnom postupku.
2.4 Ponuda će biti odbijena ako Ugovorni organ, na bilo koji način, dokaže da je ponuđač bio kriv za težak profesionalni propust (član 45. stav (5) Zakona) počinjen tokom perioda od tri godine prije početka postupka, posebno, značajni i/ili nedostaci koji se ponavljaju u izvršenju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica zbog namjere ili nemara privrednog subjekta određene težine.
2.5 U slučaju da se u ponudi ne dostave dokazi iz tačke 2.2 ove TD ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač će biti isključen iz daljeg učešća zbog neispunjavanja navedenih uslova za kvalifikaciju.
2.6 Posebno definisani uslovi za kvalifikaciju ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača: Dokumenti koji su navedeni u tački 2.2 od a) do c) ove TD moraju se posebno dostaviti/pripremiti za svakog člana grupe ponuđača. Članovi grupe ponuđača mogu dostaviti jedan set/paket dokumenata koji su navedeni u tački 2.2 pod d) ove TD.

3.  Zahtjevi po pitanju jezika

Ponuda, svi dokumenti i pismena prepiska u vezi sa ponudom između ponuđača i ugovornog organa moraju biti napisani na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini.

4.  Priprema ponuda

4.1 Ponuđači snose sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem njihovih ponuda.Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi te troškove.
4.2 Ponuda mora biti napisana neizbrisivom tintom. Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog obima ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.
Ponuda se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Ponuda mora biti čvrsto uvezana i sve strane ponude numerisane (izuzev štampane literature, brošura, kataloga i sl.). Pod čvrstim uvezom, podrazumijeva se ponuda ukoričena u knjigu ili ponuda osigurana jamstvenikom.
Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.
Dijelove ponude kao što su uzorci, katalozi, mediji za pohranjivanje podataka i sl. koji ne mogu biti uvezani ponuđač obilježava nazivom i navodi u sadržaju ponude kao dio ponude.
Ako je ponuda izrađena od više dijelova ponuđač mora usadržaju ponude navesti od koliko se dijelova ponuda sastoji.

Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem kojim se nastavlja redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako sadrži štampanu literaturu, brošure, kataloge koji imaju izvorno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne numerišu dodatno.
Izuzetno od prethodnog stava, ponuda neće biti odbačena ukoliko su listovi ponude numerisani na način daje obezbijeđen kontinuitet numerisanja, te će se smatrati manjim odstupanjem koje ne mijenja, niti se bitno udaljava od karakteristika, uslova i drugih zahtjeva utvrđenih u obavještenju o nabavci i ovoj TD.
4.3 Ponuđač dostavlja ponudu u originalu i 1 (jednoj) kopiji, na kojima će jasno pisati: “ORIGINAL PONUDE” i “KOPIJA PONUDE”. Original ponude i kopija ponude se dostavljaju zajedno i trebaju biti zapečaćeni u neprovidnoj koverti, sa pečatom ili potpisom ponuđača, te imenom i adresom ponuđača. Uslučaju razlika između originala i kopije ponude, vjerodostojan je original ponude.
4.4 Ponuđači mogu do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu svoje ponude. Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obaveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
4.5 Ponuđač može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obaveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju neotvorena ponuda se vraća ponuđaču.

5.  Način određivanja cijene ponude

5.1 Ponuđač izražava cijenu ponude u konvertibilnim markama (KM). Cijena ponude piše se brojevima i slovima. U slučaju neslaganja iznosa upisanih brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanom slovima.
5.2 U cijenu ponude bez poreza na dodatnu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi, s tim da se popusti posebno navode, u koloni posebno naznačenoj u Specifikacijama iz Priloga 3 i 4 ove TD. Ukoliko ponuđač ne iskaže popust na način da je posebno iskazan u Specifikacijama iz Priloga 3 i 4 ove TD, smatrat će se da nije ponudio popust.
5.3 Ponuđači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne mogu je mijenjati. O cijeni se neće pregovarati.
5.4 Cijena ponude je nepromijenjiva u toku trajanja ugovora, osim u slučaju promjena vezanih za zakonske obaveze, o kojima je ponuđač obavezan da pismeno obavijesti Ugovorni organ.

6.  Kriterij dodjele ugovora i cijena

6.1 Kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena (član 64. Zakona).

7.  Period važenja ponude

Važenje ponude je šezdeset dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda.

8.  Način dostavljanja ponude

8.1 Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti na slijedeću adresu: Općina Čelić Ul. Alije Izetbegovića 60-2 75246 Čelić
8.2 Na koverti ponude mora biti naznačeno:
a)     naziv i adresa Ugovornog organa,
b)    naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,
c)     evidencijski broj nabavke,
d)    naziv predmeta nabavke,
e)     naznaka "ne otvaraj".

9.  Rok za dostavljanje ponuda i otvaranje ponuda

Rok za dostavljanje ponuda ističe 29.10.2015.godine u 09,00 sati. Javno otvaranje ponuda obavit će se istog dana, odnosno 29.10.2015.godine u 11,00 sati u Maloj Sali općine Čelić, na adresi Ugovornog organa navedenoj u tački 8.1.

10.           Obavještenje o dodjeli

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača biće dostavljena ponuđačima u roku od 3 (tri) dana, a najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke, i to: elektronskim sredstvom ili putem pošte ili neposredno.

11.           Informacije o zaštiti prava ponuđača

U slučaju da je Ugovorni organ u toku postupka javne nabavke izvršio povredu odredbi Zakona ili podzakonskih akata, imate pravo uložiti žalbu Ugovornom organu, u pismenoj formi, u roku od 5 (pet) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

12.           Ostale informacije

Sve potrebne informacije u vezi sa tenderskom dokumentacijom za predmetnu nabavku mogu se dobiti od kontakt osobe, Okanović Nermina i Karasuljić Muhidina, u vremenu od 07,30 do 15,00 sati na telefon 035/668-657 i 035/668-652 ili putem e-mail adrese: okanovicn@yahoo.com
Ugovorni organ zadržava pravo da zatraži od ponuđača naknadno pojašnjenje ponuda, a u skladu sa Zakonom.
Povjerljivim podacima ne mogu se smatrati:
a) ukupne i pojedinačne cijene iskazane u ponudi;
b) predmet nabavke, odnosno ponuđena roba, usluga ili rad, od koje zavisi poređenje s tehničkom specifikacijom i ocjena da li je određeni ponuđač ponudio robu, usluge ili rad u skladu s tehničkom specifikacijom;
c) potvrde, uvjerenja od kojih zavisi kvalifikacija vezana za ličnu situaciju kandidata/ ponuđača.
Ako ponuđač kao povjerljive označi podatke koji, prema odredbama prethodnog stava, ne mogu biti proglašeni povjerljivim podacima, oni se neće smatrati povjerljivim.

Nakon javnog otvaranja ponuda nijedna informacija u vezi sa ispitivanjem, pojašnjenjem ili ocjenom ponuda ne smije se otkrivati nijednom učesniku u postupku ili trećem licu prije nego što se odluka o rezultatu postupka ne saopći učesnicima u postupku.
Učesnici u postupku javne nabavke ni na koji način ne smiju neovlašteno prisvajati, koristiti za vlastite potrebe niti proslijediti trećim licima podatke, rješenja ili dokumentaciju (informacije, planove, crteže, nacrte, modele, uzorke, kompjuterske programe i dr.) koji su im stavljeni na raspolaganje ili do kojih su došli na bilo koji način u toku postupka javne nabavke.
Nakon prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača ili odluke o poništenju postupka nabavke, a najkasnije do isteka roka za žalbu, ugovorni organ će po prijemu zahtjeva ponuđača, a najkasnije u roku od dva dana od dana prijema zahtjeva, omogućiti uvid u svaku ponudu, uključujući dokumente podnesene u skladu s članom 45. stav (2) Zakona, kao i pojašnjenja originalnih dokumenata u skladu s članom 68. stav (3) Zakona, sa izuzetkom informacija ponuđača označenih kao povjerljive.
Ponuđači moraju napraviti spisak informacija koje bi se trebale smatrati povjerljivim. Ukoliko ponuđači određene  informacije/podatke iz ponude označavaju povjerljivim, odnosno poslovnom tajnom, dužni su da u ponudi navedu i pravni osnov na temelju kojeg su ti podaci tajni i povjerljivi.
U slučaju paušalnog navođenja u ponudi da se neki podatak/informacija smatra povjerljivim/tajnim, bez naznačavanja pravnog osnova na temelju kojeg su ti podaci povjerljivi i tajni, neće obavezivati ugovorni organ da iste smatra takvima.

U skladu sa članom 52. stav (2) Zakona svaki ponuđač dužan je u ponudi dostaviti i posebnu pismenu izjavu da nije nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama koje za cilj imaju korupciju u predmetnoj javnoj nabavci.
Ukoliko ponuđač ne dostavi navedenu Izjavu ponuda će biti odbačena.
Obrazac navedene Izjave je dat u Prilogu ove tenderske dokumentacije i čini njen sastavni dio.
Ugovorni organ je obavezan provjeriti računsku ispravnost ponude.
Kada izračuni vezani za pojedinačne stavke iz obrasca za cijenu ponude ili cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost navedeni u ispunjenom obrascu za cijenu ponude u ponudi ne odgovaraju metodologiji definisanoj u vezi sa načinom određivanja cijene iz ove tenderske dokumentacije, ugovorni organ ih ispravlja u skladu sa tako propisanom metodologijom.
Ugovorni organ ispravlja i druge računske greške u obrascu za cijenu ponude i obrascu za dostavljanje ponude.
Kada cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost izražena u obrascu za cijenu ponude ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodatnu vrijednost izraženoj u obrascu za dostavljanje ponude, važi cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost izražena u obrascu za cijenu ponude.
U zahtjevu za prihvatanje ispravke računske greške u smislu st. (2) i (3) ovoga pasusa tenderske dokumentacije koji ugovorni organ obvezno mora tražiti, označava se koji dio ponude je ispravljen kao i nova cijena ponude proizašla nakon ispravke. Jedinična cijena stavke se ne smatra računskom greškom, odnosno ne može se ispravljati.

Odgovor ponuđača na zahtjev za prihvatanje ispravke računske greške u smislu st. (2) i (3) ovoga pasusa tenderske dokumentacije sastavni je dio zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.
Ugovorni organ obavezno od ponuđača traži objašnjenje cijene ponude koju smatra neprirodno niskom ako su ispunjeni slijedeći uslovi:
a) cijena ponude je za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih prihvatljivih ponuda, ukoliko su primljene najmanje tri prihvatljive ponude, ili
b) cijena ponude je za više od 20% niža od cijene drugorangirane prihvatljive ponude.
Ugovorni organ može od ponuđača zatražiti objašnjenje cijene ponude, ako smatra da je ona neprirodno niska i iz drugih razloga navedenih u članu 66. Zakona.

Objašnjenje ponuđača iz st. (7) i (8) ovoga pasusa tenderske dokumentacije sastavni je dio zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.


Općinski načelnik

Sead Muminović


Aneksi/prilozi tenderske dokumentacije

Slijedeći aneksi/prilozi su sastavni dio tenderske dokumentacije:

Prilog/Aneks 1:  Obrasci mreže lokalnih puteva LOT-1, LOT-2 i LOT-3




®       PRILOZI OBRASCA TENDERSKE DOKUMENTACIJE

Prilozi ovog obrasca tenderske dokumentacije su:

-         Obrazac za dostavljanje ponude
-         Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. st. (1) tačaka od a) do d)  i (4) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14)
-         Pismena izjava iz člana 52. Zakona o javnim nabavkama

OBRAZAC ZA DOSTAVLJANJE PONUDE

Broj nabavke:02-44-1368/15
Broj obavještenja sa Portala JN 306-7-2-6-8-6/15

UGOVORNI ORGAN* Općina Čelić
Adresa ugovornog organa Alije Izetbegovića 60/2 75246 Čelić
Komisija za javne nabavke općine Čelić

PONUĐAČ* (Upisuje se naziv ponuđača I ID broj ponuđača)
Adresa ponuđača____________________________________________

KONTAKT OSOBA (za konkretnu ponudu)

Ime i prezime

Adresa

Telefon

Faks

E-mail


 IZJAVA PONUĐAČA*
U postupku javne nabavke, koju ste pokrenuli i koja je objavljena na Portalu javnih nabavki, Broj 306-306-7-2-6-8-6/15, obavještenja o nabavci usluga na održavanju prohodnosti lokalnih puteva u zimskom periodu na području općine Čelić u periodu 2015/2016.godina, dana____________dostavljamo ponudu i izjavljujemo slijedeće:

1.     U skladu sa sadržajem i zahtjevima tenderske dokumentacije br 02-44-1368/15 (broj nabavke koju je dao ugovorni organ), ovom izjavom prihvatamo njene odredbe u cjelosti, bez ikakvih rezervi ili ograničenja.
2.     Ovom ponudom odgovaramo zahtjevima iz tenderske dokumentacije za izvršenje usluga, u skladu sa uslovima utvrđenim tenderskom dokumentacijom, kriterijima i utvrđenim rokovima, bez ikakvih rezervi ili ograničenja.                                                                   
3.     Cijena naše ponude – LOT-1 zimsko održavanje lokalnih puteva na području općine Čelić MZ Čelić I Ratkovići (bez PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta ___________KM,
    Popust koji dajemo na cijenu  je________________ KM.
    Cijena naše ponude, sa uključenim popustom je________________KM.

4.     Cijena naše ponude (sa PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta ___________KM,
    Popust koji dajemo na cijenu  je________________ KM.
    Cijena naše ponude, sa uključenim popustom je________________KM
5.     Cijena naše ponude – LOT-2 zimsko održavanje lokalnih puteva na području općine Čelić MZ Vražići, Brnjik I Velino Selo (bez PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta ___________KM,
    Popust koji dajemo na cijenu  je________________ KM.
    Cijena naše ponude, sa uključenim popustom je________________KM.

6.     Cijena naše ponude (sa PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta ___________KM,
    Popust koji dajemo na cijenu  je________________ KM.
    Cijena naše ponude, sa uključenim popustom je________________KM.


7.     Cijena naše ponude – LOT-3 zimsko održavanje lokalnih puteva na području općine Čelić MZ Šibošnica, Drijenča, Nahvioci I Humci (bez PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta ___________KM,
    Popust koji dajemo na cijenu  je________________ KM.
    Cijena naše ponude, sa uključenim popustom je________________KM.

8.     Cijena naše ponude (sa PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta ___________KM,
    Popust koji dajemo na cijenu  je________________ KM.
    Cijena naše ponude, sa uključenim popustom je________________KM.


U prilogu se nalazi i obrazac mreže lokalnih puteva sa cijenama ponude, koji je popunjen u skladu sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije.


9.     Ova ponuda važi _________________________( broj dana ili mjeseci se upisuju i brojčano i slovima, a u slučaju da se razlikuju, validan je rok važenja ponude upisan slovima) računajući od isteka roka za prijem ponuda tj.do (………/………/………….) (datum).




10. Ako naša ponuda bude najuspješnija u ovom postupku javne nabavke, obavezujemo se:
a)     dostaviti dokaze o kvalificiranosti, u pogledu lične sposobnosti, registracije, ekonomske i finasijske sposobnosti, te tehničke i profesionalne sposobnosti koji su traženi tenderskom dokumentacijom i u roku koji je utvrđen, a što potvrđujemo izjavama u ovoj ponudi;
b)     garanciju za dobro izvršenje ugovora definisati Ugovorom o nabavci.




Ime i prezime osobe koja je ovlaštena da predstavlja ponuđača:[....…………………………]
Potpis ovlaštene osobe: […………………………………………………………]
Mjesto i datum: […………………………………….………….]
Pečat preduzeća:
Uz ponudu je dostavljena slijedeća dokumentacija:
[Popis dostavljenih dokumenata, izjava i obrazaca sa nazivima istih]

Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. st. (1) tačaka od a) do d) i (4) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14)

Ja, nižepotpisani  ____________________ (Ime i prezime), sa ličnom kartom broj : ____________________  izdatom od ____________________, u svojstvu predstavnika privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti _________________________________________________________________ (Navesti položaj, naziv privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti), ID broj : ____________________, čije sjedište se nalazi u ____________________ (Grad/općina), na adresi ____________________ (Ulica i broj), kao kandidat/ponuđač u postupku javne nabavke  – konkurentski postupak, a kojeg provodi ugovorni organ općina Čelić, a u skladu sa članom 47. stavovima (1) i (4) pod punom materijalnom i kaznenom odgovornošću

IZJAVLJUJEM
Dokumenti čije obične kopije dostavlja kandidat/ponuđač ____________________ u navedenom postupku javne nabavke, a kojima se dokazuje ekonomska i finansijska sposobnost iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) su identični sa originalima.

U navedenom smislu sam upoznat sa obavezom kandidata/ponuđača da u slučaju dodjele ugovora dostavi dokumente iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) na zahtjev ugovornog organa i u roku kojeg odredi ugovorni organ shodno članu 72. stav (3) tačka a).

Nadalje izjavljujem da sam svjestan da krivotvorenje službene isprave, odnosno upotreba neistinite službene ili poslovne isprave, knjige ili spisa u službi ili poslovanju kao da su istiniti predstavlja kazneno djelo predviđeno Kaznenim zakonima u BiH, te da davanje netačnih podataka u dokumentima kojima se dokazuje ekonomska i finansijska sposobnost iz člana 47. Zakona o javnim nabavkama predstavlja prekršaj za koji su predviđene novčane kazne od 1.000,00 KM do 10.000,00 KM za ponuđača (pravno lice) i od 200,00 KM do 2.000,00 KM za odgovorno lice ponuđača.



Izjavu dao :
____________________
Mjesto i datum davanja izjave :
____________________
Potpis i pečat nadležnog organa :
____________________

Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 51.  tačaka c), d), i f) (Tehnička i profesionalna sposobnost u postupku nabavke radova) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14)

Ja, nižepotpisani ____________________ (Ime i prezime), sa ličnom kartom broj :______________  izdatom od____________________, u svojstvu predstavnika privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti _________________________________________________________________ (Navesti položaj, naziv privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti), ID broj :__________________, čije sjedište se nalazi u_______________ (Grad/općina), na adresi_________________ (Ulica i broj), kao kandidat/ponuđač u postupku javne nabavke__________________________________________ (Navesti tačan naziv i vrstu postupka javne nabavke), a kojeg provodi ugovorni organ _________________ (Navesti tačan naziv ugovornog organa), za koje je objavljeno obavještenje o javnoj nabavci (ako je objavljeno obavještenje) broj : _____________ u „Službenom glasniku BiH“ broj : _____________, a u skladu sa članom 51. tačke c), d) i f) pod punom materijalnom i kaznenom odgovornošću dajem sljedeću izjavu/e :
c)   angažiranom tehničkom osoblju ili tehničkim organima, naročito onom osoblju koje je angažirano na poslovima nadzora i kontrole kvalitete, a za koje se ne može zahtijevati da su zaposleni kod kandidata/ponuđača;
d)  izvođača radova o prosječnom godišnjem broju zaposlenih i broju rukovodećeg osoblja u posljednje tri godine;
f)    kandidata/ponuđača da prihvata preduzimanje mjera upravljanja zaštitom okoline i mjera energetske efikasnosti koje će privredni subjekt primjenjivati prilikom izvođenja radova.
(Zaokružiti tačke koje su definisane kao zahtjevi u tenderskoj dokumentaciji, jednu ili više)
Navesti precizne podatke vezane za zahtjeve iz tenderske dokumentacije:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nadalje izjavljujem da sam svjestan da krivotvorenje službene isprave, odnosno upotreba neistinite službene ili poslovne isprave, knjige ili spisa u službi ili poslovanju kao da su istiniti predstavlja kazneno djelo predviđeno Kaznenim zakonima u BiH, te da davanje netačnih podataka u dokumentima kojima se dokazuje tehnička i profesionalna sposobnost iz članova 48. do 51. Zakona o javnim nabavkama predstavlja prekršaj za koji su predviđene novčane kazne od 1.000,00 KM do 10.000,00 KM za ponuđača (pravno lice) i od 200,00 KM do 2.000,00 KM za odgovorno lice ponuđača.

Izjavu dao :
____________________
Mjesto i datum davanja izjave :
____________________
Potpis i pečat nadležnog organa :
_____________________
PISMENA IZJAVA
IZ ČLANA 52. ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA

Ja, nižepotpisani  ____________________ (Ime i prezime), sa ličnom kartom broj : ____________________  izdatom od ____________________, u svojstvu predstavnika privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti _________________________________________________________________________ (Navesti položaj, naziv privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti), ID broj : ____________________, čije sjedište se nalazi u ____________________ (Grad/općina), na adresi ____________________ (Ulica i broj), kao kandidat/ponuđač  – konkurentski postupak a kojeg provodi ugovorni organ općina Čelić, a u skladu sa članom 52. stav (2) Zakona o javnim nabavkama pod punom materijalnom i kaznenom odgovornošću

IZJAVLJUJEM

1. Nisam ponudio mito ni jednom licu uključenom u proces javne nabavke, u bilo kojoj fazi procesa javne nabavke.
2. Nisam dao, niti obećao dar, ili neku drugu povlasticu službenom ili odgovornom licu u ugovornom organu, uključujući i strano službeno lice ili međunarodnog službenika, u cilju obavljanja u okviru službene ovlasti, radnje koje ne bi trebalo da izvrši, ili se suzdržava od vršenja djela koje treba izvršiti on, ili neko ko posreduje pri takvom podmićivanju službenog ili odgovornog lica.
3. Nisam dao ili obećao dar ili neku drugu povlasticu službenom ili odgovornom licu u ugovornom organu uključujući i strano službeno lice ili međunarodnog službenika, u cilju da obavi u okviru svoje službene ovlasti, radnje koje bi trebalo da obavlja, ili se suzdržava od obavljanja radnji, koje ne treba izvršiti.
4. Nisam bio uključen u bilo kakve aktivnosti koje za cilj imaju korupciju u javnim nabavkama.
5. Nisam sudjelovao u bilo kakvoj radnji koja je za cilj imala korupciju u toku postupka javne nabavke.


Davanjem ove izjave, svjestan sam kaznene odgovornosti predviđene za kaznena djela primanja i davanja mita i kaznena djela protiv službene i druge odgovornosti i dužnosti utvrđene u Kaznenim zakonima Bosne i Hercegovine.

Izjavu dao :
____________________
Mjesto i datum davanja izjave :
____________________
Potpis i pečat nadležnog organa :
____________________





Nema komentara:

Objavi komentar