23. lis 2015.

Javna nabavka radova na izgradnji bunara za Koraj

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
TUZLANSKI KANTON
OPĆINA ČELIĆ
-         Komisija za javne nabavke

Broj: 02-49-1759/15
Čelić, 23.10.2015.godine
TENDERSKA DOKUMENTACIJA ZA NABAVKU
ODABIRA IZVOĐAČA RADOVA ZA IZVOĐENJE RADOVA NA PROJEKTU REKONSTRUKCIJE POSTOJEĆEG BUNARA PORED RIJEKE GNJICE ZA SNADBJEVANJE VODOM NASELJA KORAJ OPŠTINA LOPARE

1. POZIV ZA DOSTAVU PONUDA

U ime općine Čelić (u daljem tekstu: Ugovorni organ), pozivamo Vas da dostavite ponudu u otvorenom postupku za dostavu ponuda za nabavku odabira izvođača radova za izvođenje radova na Projektu Rekonstrukcija postojećeg bunara pored rijeke Gnjice za snadbjevanje vodom naselja Koraj, opština Lopare objavljenom na portalu javnih nabavki broj:306-1-3-13-3-13/15 dana, 23.10.2015.godine i „Službenom glasniku BiH“ broj:___ /15 od__________ 2015.godine.
Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama (“Sl. glasnik BiH» br. 39/14), (u daljem tekstu: Zakon), podzakonskim aktima koji su na snazi i ovom tenderskom dokumentacijom (u daljem tekstu: TD).

OPCI PODACI
1.       Podaci o ugovornom tiielu
Ugovorno tijelo: Općina Čelić
Adresa: Alije Izetbegovića 60/2 75246 Čelić
ID broj:4209424870006
Telefon: 035/668-650
Fax: 035/668-672
Web adresa:  (e-mail) opcelic@gmail.com
2.       Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciiu
Kontakt osoba: Muhidin Karasuljić i Nermin Okanović
Telefon: 035/668-652 i 035/668-657
Fax:035/668-672
e-mail:okanovicn@yahoo.com

Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija ugovornog tijela i ponuditelja treba se voditi u pisanoj formi, na način da se ista dostavlja poštom, faksom ili osobno na adresu navedenu u tenderskoj dokumentacij.

1.  Predmet i uslovi nabavke
1.1     Predmet javne nabavke je odabir izvođača radova za izvođenje radova na Projektu Rekonstrukcija postojećeg bunara pored rijeke Gnjice za snadbjevanje vodom naselja Koraj, opština Lopare.
1.2     Procijenjena vrijednost nabavke (bez PDV-a) iznosi 85.194,97 KM.
1.3     Obavještenje o nabavci objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 23.10.2015.godine, broj:306-1-3-13-3-13/15.
1.4     Radovi će se obavljati u trajanju od 30 dana kalendarskih računajući od dana zaključivanja ugovora.
1.5     Mjesto izvođenja radova je – općina Čelić,
1.6     Rok za podnošenje ponude ističe dana:24.11.2015.godine do 09,00 satii.
Sve ponude koje budu dostavljene nakon isteka navedenog roka bit će ponuđaču vraćene, neotvorene.

2.  Uslovi za učešće i potrebni dokazi
2.1 Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora zadovoljavati  minimalne kvalifikacione uslove, utvrđene srazmjerno predmetu ove nabavke i to:
a.   da je pravno lice registrovano za obavljanje predmetne djelatnosti,
b.   da ponuđač  nije osudjen pravosnažnom sudskom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini,
c.    da je pravno lice ispunilo obaveze u smislu plaćanja penzionog i invalidskog i zdravstvenog osiguranja u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini,
d.   da je pravno lice ispunilo obaveze plaćanja direktnih i indirektnih poreza u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u BiH,
e.   da ponuđač ispunjava uslove iz člana 47. st. (1) tačaka od a) do d) i 4) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj: 39/14)
f.     da ponuđač nije nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama čiji je cilj korupcija u javnoj nabavci,
g.   da je ponuđač tehnički i profesionalno sposoban za kvalitetno izvršenje usluga koje su predmet nabavke (član 50. ZJN)
h.   Izjave o sukobu interesa iz člana 52. Zakona, popunjen u skladu sa Aneksom 3 tenderske dokumentacije,

2.2     Da bi učestvovali u proceduri predmetne javne nabavke, dobavljači trebaju dostaviti sljedeće dokumente u smislu ispunjavanja uslova:
a.   Izvod iz sudskog registra,
Dokaz: Original ili ovjerena kopija ne stariji od 3 mjeseca, sa svim prilozima iz kojih se vidi da je pravno lice registrovano za obavljanje predmetne djelatnosti.
b.   Izjavu ovjerenu kod nadležnog organa (organ uprave ili notar) da ponuđač nije osuđen pravosnažnom sudskom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini, da je pravno lice ispunilo obaveze u smislu plaćanja penzionog i invalidskog i zdravstvenog osiguranja u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini, te da je pravno lice ispunilo obaveze plaćanja direktnih i indirektnih poreza u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u BiH (Izjava o ispunjavanju uslova iz člana 45. Zakona data u Aneksu 1).
c.    Izjava ponuđača o ispunjavanju uslova iz člana 47. st. (1) tačaka od a) do d) i 4) Zakona o javnim nabavkama.
d.   Izjavu ovjerenu kod nadležnog organa (organ uprave ili notar) da je ponuđač tehnički i profesionalno sposoban za kvalitetno izvršenje usluga koje su predmet nabavke (Izjava o ispunjavanju uslova iz člana 50. Zakona data u Aneksu 2).
e.   U skladu sa članom 52. Zakona, kao i sa drugim važećim propisima u BiH, ugovorni organ će odbiti ponudu ukoliko je dobavljač koji je dostavio ponudu, dao ili namjerava dati sadašnjem ili bivšem zaposleniku ugovornog organa poklon u vidu novčanog iznosa ili u nekom drugom obliku, u pokušaju da izvrši uticaj na neki postupak ili na odluku ili na sam tok postupka javne nabavke. Ugovorni organ će u pisanoj formi obavijestiti dobavljača i Agenciju za javne nabavke o odbijanju ponude, te o razlozima za to i o tome će napraviti zabilješku u izvještaju o postupku nabavke. Ponuđač je dužan uz ponudu dostaviti i posebnu pismenu izjavu da nije nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama čiji je cilj korupcija u javnoj nabavci (Aneks 3) ovjerenu kod nadležnog organa (organ uprave ili notar).

2.3          U slučaju da se u ponudi ne dostave dokazi iz tačke 2.2 ove TD ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač će biti isključen iz daljeg učešća zbog neispunjavanja navedenih uslova za kvalifikaciju.

2.4          Posebno definisani uslovi za kvalifikaciju ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača: Dokumenti koji su navedeni u tački 2.2 od a) do c) ove TD moraju se posebno dostaviti/pripremiti za svakog člana grupe ponuđača. Članovi grupe ponuđača mogu dostaviti jedan set/paket dokumenata koji su navedeni u tački 2.2 od tačke d) do i) ove TD. Članovi grupe ponuđača dužni su dostaviti ugovor o zajedničkom nastupanju (konzorcijski ugovor).

Posebne napomene: Ponuđač kojem bude dodjeljen ugovor, obavezan je u roku od 5 dana od prijema odluke o dodjeli ugovora dostaviti dokumente navedene u članu 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, kojima će potvrditi da se slučajevi navedeni u članu 45. Zakona o javnim nabavkama BiH ne odnose na njega.
Dokaze koje dostavlja izabrani ponuđač ne mogu biti stariji od tri (3) mjeseca, računajući od momenta predaje ponude.

3.  Zahtjevi po pitanju jezika

Ponuda, svi dokumenti i pismena prepiska u vezi sa ponudom između ponuđača i ugovornog organa moraju biti napisani na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini.

4.  Priprema ponuda

4.1 Ponuđači snose sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem njihovih ponuda. Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi te troškove.
4.2 Ponuda mora biti napisana neizbrisivom tintom. Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog obima ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.
Ponuda se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Ponuda mora biti čvrsto uvezana i sve strane ponude numerisane (izuzev štampane literature, brošura, kataloga i sl.). Pod čvrstim uvezom, podrazumijeva se ponuda ukoričena u knjigu ili ponuda osigurana jamstvenikom.
Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.
Dijelove ponude kao što su uzorci, katalozi, mediji za pohranjivanje podataka i sl. koji ne mogu biti uvezani ponuđač obilježava nazivom i navodi u sadržaju ponude kao dio ponude.
Ako je ponuda izrađena od više dijelova ponuđač mora u sadržaju ponude navesti od koliko se dijelova ponuda sastoji.

Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem kojim se nastavlja redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako sadrži štampanu literaturu, brošure, kataloge koji imaju izvorno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne numerišu dodatno.
Izuzetno od prethodnog stava, ponuda neće biti odbačena ukoliko su listovi ponude numerisani na način daje obezbijeđen kontinuitet numerisanja, te će se smatrati manjim odstupanjem koje ne mijenja, niti se bitno udaljava od karakteristika, uslova i drugih zahtjeva utvrđenih u obavještenju o nabavci i ovoj TD.
4.3 Ponuđač dostavlja ponudu u originalu i 1 (jednoj) kopiji, na kojima će jasno pisati: “ORIGINAL PONUDE” i “KOPIJA PONUDE”. Original ponude i kopija ponude se dostavljaju zajedno i trebaju biti zapečaćeni u neprovidnoj koverti, sa pečatom ili potpisom ponuđača, te imenom i adresom ponuđača. Uslučaju razlika između originala i kopije ponude, vjerodostojan je original ponude.
4.4 Ponuđači mogu do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu svoje ponude. Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obaveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
4.5 Ponuđač može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obaveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju neotvorena ponuda se vraća ponuđaču.
4.6           Iznos novčane naknade za tendersku dokumentaciju iznosi 20,00 KM. Uz zahtjev za učešće odnosno ponudu obavezno dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije. Iznos naknade uplatiti na ž.r. Sparkasse bank broj:1990500006489589 vrsta prihoda 722 449.

5.  Način određivanja cijene ponude

5.1 Ponuđač izražava cijenu ponude u konvertibilnim markama (KM). Cijena ponude piše se brojevima i slovima. U slučaju neslaganja iznosa upisanih brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanom slovima.
5.2 U cijenu ponude bez poreza na dodatnu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi, s tim da se popusti posebno navode, u koloni posebno naznačenoj u Obrascu za dostavljanje ponude. Ukoliko ponuđač ne iskaže popust na način da je posebno iskazan u Obrascu za dostavljanje ponude ove TD, smatrat će se da nije ponudio popust.
5.3 Ponuđači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne mogu je mijenjati. O cijeni se neće pregovarati.
5.4 Cijena ponude je nepromjenjiva u toku trajanja ugovora, osim u slučaju promjena vezanih za zakonske obaveze, o kojima je ponuđač obavezan da pismeno obavijesti Ugovorni organ.

6.  Kriterij dodjele ugovora i cijena 
   6.1 Najniža cijena
7.  Period važenja ponude

Važenje ponude je šezdeset dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda.

8.  Način dostavljanja ponude

8.1 Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti na slijedeću adresu: Općina Čelić Ul. Alije Izetbegovića 60-2 75246 Čelić
8.2 Na koverti ponude mora biti naznačeno:
a)     naziv i adresa Ugovornog organa,
b)    naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,
c)     evidencijski broj nabavke,
d)    naziv predmeta nabavke,
e)     naznaka "ne otvaraj".

9.  Rok za dostavljanje ponuda i otvaranje ponuda

Rok za dostavljanje ponuda ističe 24.11.2015.godine u 09,00 sati. Javno otvaranje ponuda obavit će se istog dana, odnosno 24.11.2015.godine u 11,00 sati u Maloj Sali općine Čelić, na adresi Ugovornog organa navedenoj u tački 8.1.

10.           Obavještenje o dodjeli

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača biće dostavljena ponuđačima u roku od 3 (tri) dana, a najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke, i to: elektronskim sredstvom ili putem pošte ili neposredno.


11.           Informacije o zaštiti prava ponuđača
U slučaju da je Ugovorni organ u toku postupka javne nabavke izvršio povredu odredbi Zakona ili podzakonskih akata, imate pravo uložiti žalbu Ugovornom organu, u pismenoj formi, u roku od 5 (pet) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

12.           Ostale informacije

Sve potrebne informacije u vezi sa tenderskom dokumentacijom za predmetnu nabavku mogu se dobiti od kontakt osobe, Okanović Nermina i Karasuljić Muhidina, u vremenu od 07,30 do 15,00 sati na telefon 035/668-657 i 035/668-652 ili putem e-mail adrese: okanovicn@yahoo.com
Ugovorni organ zadržava pravo da zatraži od ponuđača naknadno pojašnjenje ponuda, a u skladu sa Zakonom.
Povjerljivim podacima ne mogu se smatrati:
a) ukupne i pojedinačne cijene iskazane u ponudi;
b) predmet nabavke, odnosno ponuđena roba, usluga ili rad, od koje zavisi poređenje s tehničkom specifikacijom i ocjena da li je određeni ponuđač ponudio robu, usluge ili rad u skladu s tehničkom specifikacijom;
c) potvrde, uvjerenja od kojih zavisi kvalifikacija vezana za ličnu situaciju kandidata/ ponuđača.
Ako ponuđač kao povjerljive označi podatke koji, prema odredbama prethodnog stava, ne mogu biti proglašeni povjerljivim podacima, oni se neće smatrati povjerljivim.

Nakon javnog otvaranja ponuda nijedna informacija u vezi sa ispitivanjem, pojašnjenjem ili ocjenom ponuda ne smije se otkrivati nijednom učesniku u postupku ili trećem licu prije nego što se odluka o rezultatu postupka ne saopći učesnicima u postupku.
Učesnici u postupku javne nabavke ni na koji način ne smiju neovlašteno prisvajati, koristiti za vlastite potrebe niti proslijediti trećim licima podatke, rješenja ili dokumentaciju (informacije, planove, crteže, nacrte, modele, uzorke, kompjuterske programe i dr.) koji su im stavljeni na raspolaganje ili do kojih su došli na bilo koji način u toku postupka javne nabavke.
Nakon prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača ili odluke o poništenju postupka nabavke, a najkasnije do isteka roka za žalbu, ugovorni organ će po prijemu zahtjeva ponuđača, a najkasnije u roku od dva dana od dana prijema zahtjeva, omogućiti uvid u svaku ponudu, uključujući dokumente podnesene u skladu s članom 45. stav (2) Zakona, sa izuzetkom informacija ponuđača označenih kao povjerljive.
Ponuđači moraju napraviti spisak informacija koje bi se trebale smatrati povjerljivim. Ukoliko ponuđači određene  informacije/podatke iz ponude označavaju povjerljivim, odnosno poslovnom tajnom, dužni su da u ponudi navedu i pravni osnov na temelju kojeg su ti podaci tajni i povjerljivi.
U slučaju paušalnog navođenja u ponudi da se neki podatak/informacija smatra povjerljivim/tajnim, bez naznačavanja pravnog osnova na temelju kojeg su ti podaci povjerljivi i tajni, neće obavezivati ugovorni organ da iste smatra takvima.
Ugovorni organ je obavezan provjeriti računsku ispravnost ponude.
Kada izračuni vezani za pojedinačne stavke iz obrasca za cijenu ponude ili cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost navedeni u ispunjenom obrascu za cijenu ponude u ponudi ne odgovaraju metodologiji definisanoj u vezi sa načinom određivanja cijene iz ove tenderske dokumentacije, ugovorni organ ih ispravlja u skladu sa tako propisanom metodologijom.
Ugovorni organ ispravlja i druge računske greške u obrascu za cijenu ponude i obrascu za dostavljanje ponude.
Kada cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost izražena u obrascu za cijenu ponude ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodatnu vrijednost izraženoj u obrascu za dostavljanje ponude, važi cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost izražena u obrascu za cijenu ponude.
U zahtjevu za prihvatanje ispravke računske greške u smislu st. (2) i (3) ovoga pasusa tenderske dokumentacije koji ugovorni organ obvezno mora tražiti, označava se koji dio ponude je ispravljen kao i nova cijena ponude proizašla nakon ispravke. Jedinična cijena stavke se ne smatra računskom greškom, odnosno ne može se ispravljati.
Odgovor ponuđača na zahtjev za prihvatanje ispravke računske greške u smislu st. (2) i (3) ovoga pasusa tenderske dokumentacije sastavni je dio zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.
Ugovorni organ obavezno od ponuđača traži objašnjenje cijene ponude koju smatra neprirodno niskom ako su ispunjeni slijedeći uslovi:
a) cijena ponude je za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih prihvatljivih ponuda, ukoliko su primljene najmanje tri prihvatljive ponude, ili
b) cijena ponude je za više od 20% niža od cijene drugorangirane prihvatljive ponude.
Ugovorni organ može od ponuđača zatražiti objašnjenje cijene ponude, ako smatra da je ona neprirodno niska i iz drugih razloga navedenih u članu 66. Zakona.

Objašnjenje ponuđača iz st. (7) i (8) ovoga pasusa tenderske dokumentacije sastavni je dio zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.

Općinski načelnik

Sead Muminović
Prilozi tenderske dokumentacije
- Predmjer radova
- Obrazac za dostavljanje ponude
- Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. Stav (1) tačaka od a) do d) Zakona
  o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“ broj : 39/14)
- Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. st. (1) tačaka od a) do d) i (4) Zakona
  o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14)
- Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 50. tačke: c), d), e) i g) (Tehnička
  i profesionalna sposobnost u postupku nabavke usluga) Zakona o javnim
  nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj: 39/14)
- Pismena izjava iz člana 52. Zakona o javnim nabavkama

- Nacrt ugovora o izvođenju radova

Nema komentara:

Objavi komentar