Predmet: Konkurentski zahtjev za dostavu ponuda – za nabavku usluga na održavanju prohodnosti lokalnih puteva u zimskom periodu na području općine Čelić u periodu 2015/2016.godina, dostavlja se
U ime općine Čelić, u daljem tekstu: Ugovorni organ, pozivamo Vas da dostavite ponudu u postupku
konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda za nabavku usluga na održavanju prohodnosti lokalnih
puteva u zimskom periodu na području općine Čelić u periodu 2015/2016.godina. Procedura javne
nabavke će se obaviti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama (“Sl. glasnik BiH»
br. 39/14), u daljem tekstu: Zakon,
podzakonskim aktima koji su na snazi i ovom tenderskom dokumentacijom (u daljem
tekstu: TD).
1. Predmet i uslovi nabavke
1.1 Predmet javne nabavke je za nabavku
usluga na održavanju prohodnosti lokalnih puteva u zimskom periodu na području
općine Čelić u periodu 2015/2016.godina prema
dostavljenim obrascima mreže lokalnih puteva koja je sastavni dio ove TD.
1.2 Procijenjena vrijednost
nabavke (bez
PDV-a) iznosi do 30.000,00 KM (slovima: Tridesethiljadakonveribilnihmaraka).
1.3 Mjesto pružanja usluga je mreža
lokalnih puteva na prostoru općine Čelić.
2. Uslovi za učešće i potrebni dokazi
2.1
Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora zadovoljavati minimalne kvalifikacione uslove, utvrđene srazmjerno predmetu ove nabavke i to:
a)
da ispunjava uslove iz člana 45. stav (1) tačaka c) i d) Zakona;
b)
da je registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke;
c)
da je tehnički i profesionalno sposoban za realizaciju predmetnog
ugovora.
2.2
Ponuđač je dužan dostaviti sljedeće dokaze:
a)
Uvjerenja nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio
dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko
osiguranje i zdravstveno osiguranje,
b)
Uvjerenja nadležnih institucija da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u
vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza,
c)
Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjava/potvrda nadležnog organa
iz koje se vidi da je ponuđač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je
predmet ove nabavke,
d) Izjava o ispunjenosti uslova iz člana
51. tačaka c), d), i f) (Tehnička
i profesionalna sposobnost u postupku
nabavke radova) Zakona o
javnim nabavkama („Službeni glasnik
BiH“ broj 39/14)
e) Izjava u skladu sa članom 52. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Dokazi iz tačke 2.2 od a) do c) ove TD se dostavljaju
se kao ovjerena kopija originala, s tim da datum izdavanja originala ne može
biti stariji od tri mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude (pod danom
dostavljanja ponude smatra se dan/datum, koji je Ugovorni organ, odredio u ovoj
TD kao dan/datum za prijem ponuda).
2.3 Ukoliko Ugovorni organ bude
imao sumnje o postojanju okolnosti vezanih za ličnu sposobnost ponuđača, isti
će se obratiti nadležnim organima s ciljem pribavljanja potrebnih informacija u
predmetnom postupku.
2.4 Ponuda će biti odbijena ako Ugovorni organ, na
bilo koji način, dokaže da je ponuđač bio kriv za težak profesionalni propust
(član 45. stav (5) Zakona) počinjen tokom perioda od tri godine prije početka
postupka, posebno, značajni i/ili nedostaci koji se ponavljaju u izvršenju
bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida,
nastanka štete ili drugih sličnih posljedica zbog namjere ili nemara privrednog
subjekta određene težine.
2.5 U slučaju da se u ponudi ne dostave dokazi iz
tačke 2.2 ove TD ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač
će biti isključen iz daljeg učešća zbog neispunjavanja navedenih uslova za
kvalifikaciju.
2.6 Posebno definisani uslovi za kvalifikaciju ukoliko ponudu dostavlja grupa
ponuđača: Dokumenti koji su navedeni u
tački 2.2 od a) do c) ove TD moraju se posebno dostaviti/pripremiti za svakog
člana grupe ponuđača. Članovi grupe ponuđača mogu dostaviti jedan set/paket dokumenata
koji su navedeni u tački 2.2 pod d) ove TD.
3.
Zahtjevi po pitanju jezika
Ponuda,
svi dokumenti i pismena prepiska u vezi sa ponudom između ponuđača i ugovornog organa moraju biti napisani na
jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini.
4.
Priprema ponuda
4.1 Ponuđači snose sve troškove
u vezi sa pripremom i dostavljanjem njihovih ponuda.Ugovorni organ nije
odgovoran niti dužan snositi te troškove.
4.2 Ponuda mora biti napisana neizbrisivom tintom. Ponuda se
izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog obima ili drugih objektivnih
okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se
izrađuje u dva ili više dijelova.
Ponuda se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili
umetanje listova. Ponuda mora biti
čvrsto uvezana i sve strane ponude numerisane (izuzev štampane literature, brošura,
kataloga i sl.). Pod čvrstim uvezom, podrazumijeva se ponuda ukoričena u knjigu ili
ponuda osigurana jamstvenikom.
Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se čvrsto
uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.
Dijelove ponude kao što su uzorci, katalozi, mediji za pohranjivanje
podataka i sl. koji ne mogu biti uvezani ponuđač obilježava nazivom i navodi u
sadržaju ponude kao dio ponude.
Ako je ponuda izrađena od više dijelova ponuđač mora usadržaju ponude
navesti od koliko se dijelova ponuda sastoji.
Stranice ponude se označavaju brojem na način
da je vidljiv redni broj stranice. Kada je ponuda izrađena od više dijelova,
stranice se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem
kojim se nastavlja redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako sadrži
štampanu literaturu, brošure, kataloge koji imaju izvorno numerisane brojeve,
onda se ti dijelovi ponude ne numerišu dodatno.
Izuzetno od prethodnog stava, ponuda neće biti
odbačena ukoliko su listovi ponude numerisani na način daje obezbijeđen
kontinuitet numerisanja, te će se smatrati manjim odstupanjem koje ne mijenja,
niti se bitno udaljava od karakteristika, uslova i drugih zahtjeva utvrđenih u
obavještenju o nabavci i ovoj TD.
4.3 Ponuđač dostavlja ponudu u
originalu i 1 (jednoj) kopiji, na kojima će jasno pisati: “ORIGINAL PONUDE” i
“KOPIJA PONUDE”. Original ponude i kopija ponude se dostavljaju zajedno i
trebaju biti zapečaćeni u neprovidnoj koverti, sa pečatom ili potpisom ponuđača,
te imenom i adresom ponuđača. Uslučaju razlika
između originala i kopije ponude, vjerodostojan je original ponude.
4.4 Ponuđači mogu do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu svoje ponude. Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna
ponuda s obaveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
4.5 Ponuđač može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati
od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i
ponuda s obaveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju
neotvorena ponuda se vraća ponuđaču.
5.
Način određivanja cijene
ponude
5.1
Ponuđač izražava cijenu ponude u konvertibilnim markama (KM). Cijena
ponude piše se brojevima i slovima. U slučaju neslaganja iznosa upisanih
brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanom slovima.
5.2
U cijenu ponude bez poreza na dodatnu vrijednost moraju biti uračunati
svi troškovi, s tim da se popusti posebno navode, u koloni posebno naznačenoj u
Specifikacijama iz Priloga 3 i 4 ove TD. Ukoliko ponuđač ne iskaže popust na
način da je posebno iskazan u Specifikacijama iz Priloga 3 i 4 ove TD, smatrat
će se da nije ponudio popust.
5.3 Ponuđači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne
mogu je mijenjati. O cijeni se neće pregovarati.
5.4 Cijena ponude je
nepromijenjiva u toku trajanja ugovora,
osim u slučaju promjena
vezanih za zakonske obaveze, o kojima je ponuđač obavezan da pismeno obavijesti
Ugovorni organ.
6.
Kriterij dodjele ugovora i
cijena
6.1 Kriterij za dodjelu ugovora
je najniža cijena (član 64. Zakona).
7.
Period važenja ponude
Važenje ponude je šezdeset dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda.
8.
Način dostavljanja ponude
8.1 Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti na slijedeću adresu: Općina
Čelić Ul. Alije Izetbegovića 60-2 75246 Čelić
8.2 Na koverti ponude mora biti naznačeno:
a) naziv i adresa Ugovornog organa,
b) naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,
c) evidencijski broj nabavke,
d) naziv predmeta nabavke,
e) naznaka "ne otvaraj".
9.
Rok za dostavljanje ponuda i
otvaranje ponuda
Rok za dostavljanje ponuda ističe 29.10.2015.godine u 09,00 sati. Javno otvaranje
ponuda obavit će se istog dana, odnosno 29.10.2015.godine u 11,00 sati u Maloj Sali
općine Čelić, na adresi Ugovornog organa navedenoj u tački 8.1.
10.
Obavještenje o dodjeli
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača biće dostavljena ponuđačima u
roku od 3 (tri) dana, a najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja
odluke, i to: elektronskim sredstvom ili putem pošte ili neposredno.
11.
Informacije o zaštiti prava
ponuđača
U
slučaju da je Ugovorni organ u toku postupka javne nabavke izvršio povredu
odredbi Zakona ili podzakonskih akata, imate pravo uložiti žalbu Ugovornom
organu, u pismenoj formi, u roku od 5 (pet) dana od dana prijema odluke o
izboru najpovoljnijeg ponuđača.
12.
Ostale informacije
Sve
potrebne informacije u vezi sa tenderskom dokumentacijom za predmetnu nabavku
mogu se dobiti od kontakt osobe, Okanović Nermina i Karasuljić Muhidina, u
vremenu od 07,30 do 15,00 sati na telefon 035/668-657 i 035/668-652 ili putem
e-mail adrese: okanovicn@yahoo.com
Ugovorni
organ zadržava pravo da zatraži od ponuđača naknadno pojašnjenje ponuda, a u
skladu sa Zakonom.
Povjerljivim podacima ne mogu se
smatrati:
a) ukupne i pojedinačne cijene
iskazane u ponudi;
b) predmet nabavke, odnosno
ponuđena roba, usluga ili rad, od koje zavisi poređenje s tehničkom
specifikacijom i ocjena da li je određeni ponuđač ponudio robu, usluge ili rad
u skladu s tehničkom specifikacijom;
c) potvrde, uvjerenja od kojih
zavisi kvalifikacija vezana za ličnu situaciju kandidata/ ponuđača.
Ako ponuđač kao povjerljive označi
podatke koji, prema odredbama prethodnog stava, ne mogu biti proglašeni
povjerljivim podacima, oni se neće smatrati povjerljivim.
Nakon javnog otvaranja ponuda nijedna
informacija u vezi sa ispitivanjem, pojašnjenjem ili ocjenom ponuda ne smije se
otkrivati nijednom učesniku u postupku ili trećem licu prije nego što se odluka
o rezultatu postupka ne saopći učesnicima u postupku.
Učesnici u postupku javne nabavke ni
na koji način ne smiju neovlašteno prisvajati, koristiti za vlastite potrebe
niti proslijediti trećim licima podatke, rješenja ili dokumentaciju
(informacije, planove, crteže, nacrte, modele, uzorke, kompjuterske programe i
dr.) koji su im stavljeni na raspolaganje ili do kojih su došli na bilo koji
način u toku postupka javne nabavke.
Nakon prijema odluke o izboru
najpovoljnijeg ponuđača ili odluke o poništenju postupka nabavke, a najkasnije
do isteka roka za žalbu, ugovorni organ će po prijemu zahtjeva ponuđača, a
najkasnije u roku od dva dana od dana prijema zahtjeva, omogućiti uvid u svaku
ponudu, uključujući dokumente podnesene u skladu s članom 45. stav (2) Zakona,
kao i pojašnjenja originalnih dokumenata u skladu s članom 68. stav (3) Zakona,
sa izuzetkom informacija ponuđača označenih kao povjerljive.
Ponuđači moraju napraviti spisak informacija koje bi se trebale smatrati povjerljivim. Ukoliko
ponuđači određene informacije/podatke iz
ponude označavaju povjerljivim, odnosno poslovnom tajnom, dužni su da u ponudi
navedu i pravni osnov na temelju kojeg su ti podaci tajni i povjerljivi.
U
slučaju paušalnog navođenja u ponudi da se neki podatak/informacija smatra
povjerljivim/tajnim, bez naznačavanja pravnog osnova na temelju kojeg su ti
podaci povjerljivi i tajni, neće obavezivati ugovorni organ da iste smatra
takvima.
U skladu sa članom 52. stav (2)
Zakona svaki ponuđač dužan je u ponudi dostaviti i posebnu pismenu izjavu da
nije nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama koje za cilj imaju korupciju
u predmetnoj javnoj nabavci.
Ukoliko ponuđač ne dostavi
navedenu Izjavu ponuda će biti odbačena.
Obrazac navedene Izjave je dat u Prilogu ove
tenderske dokumentacije i čini njen sastavni dio.
Ugovorni organ je obavezan provjeriti računsku
ispravnost ponude.
Kada izračuni vezani za pojedinačne stavke iz
obrasca za cijenu ponude ili cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost
navedeni u ispunjenom obrascu za cijenu ponude u ponudi ne odgovaraju
metodologiji definisanoj u vezi sa načinom određivanja cijene iz ove tenderske
dokumentacije, ugovorni organ ih ispravlja u skladu sa tako propisanom
metodologijom.
Ugovorni organ ispravlja i druge računske
greške u obrascu za cijenu ponude i obrascu za dostavljanje ponude.
Kada cijena ponude bez poreza na dodatnu
vrijednost izražena u obrascu za cijenu ponude ne odgovara cijeni ponude bez
poreza na dodatnu vrijednost izraženoj u obrascu za dostavljanje ponude, važi
cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost izražena u obrascu za cijenu
ponude.
U zahtjevu za prihvatanje ispravke računske
greške u smislu st. (2) i (3) ovoga pasusa tenderske dokumentacije koji
ugovorni organ obvezno mora tražiti, označava se koji dio ponude je ispravljen
kao i nova cijena ponude proizašla nakon ispravke. Jedinična cijena stavke se
ne smatra računskom greškom, odnosno ne može se ispravljati.
Odgovor ponuđača na zahtjev za prihvatanje
ispravke računske greške u smislu st. (2) i (3) ovoga pasusa tenderske
dokumentacije sastavni je dio zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.
Ugovorni organ obavezno od ponuđača traži
objašnjenje cijene ponude koju smatra neprirodno niskom ako su ispunjeni
slijedeći uslovi:
a) cijena ponude je za više od 50% niža od
prosječne cijene preostalih prihvatljivih ponuda, ukoliko su primljene najmanje
tri prihvatljive ponude, ili
b) cijena ponude je za više od 20% niža od
cijene drugorangirane prihvatljive ponude.
Ugovorni organ može od ponuđača zatražiti
objašnjenje cijene ponude, ako smatra da je ona neprirodno niska i iz drugih
razloga navedenih u članu 66. Zakona.
Objašnjenje ponuđača iz st. (7) i (8) ovoga
pasusa tenderske dokumentacije sastavni je dio zapisnika o pregledu i ocjeni
ponuda.
Općinski načelnik
Sead Muminović
Aneksi/prilozi
tenderske dokumentacije
Slijedeći aneksi/prilozi su sastavni dio tenderske
dokumentacije:
Prilog/Aneks 1:
Obrasci mreže lokalnih puteva LOT-1, LOT-2 i LOT-3
®
PRILOZI OBRASCA
TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Prilozi ovog obrasca tenderske dokumentacije su:
-
Obrazac za dostavljanje ponude
-
Izjava o
ispunjenosti uslova iz člana 47. st. (1) tačaka od a) do d) i (4) Zakona o javnim nabavkama („Službeni
glasnik BiH“ broj 39/14)
-
Pismena izjava iz člana 52. Zakona o javnim
nabavkama
OBRAZAC ZA DOSTAVLJANJE PONUDE
Broj nabavke:02-44-1368/15
Broj obavještenja sa Portala JN 306-7-2-6-8-6/15
UGOVORNI
ORGAN* Općina Čelić
Adresa ugovornog organa
Alije Izetbegovića 60/2 75246 Čelić
Komisija za javne nabavke
općine Čelić
PONUĐAČ* (Upisuje se naziv ponuđača I ID broj ponuđača)
Adresa
ponuđača____________________________________________
KONTAKT
OSOBA (za konkretnu ponudu)
Ime
i prezime
|
|
Adresa
|
|
Telefon
|
|
Faks
|
|
E-mail
|
|
IZJAVA PONUĐAČA*
U postupku javne nabavke, koju ste pokrenuli i
koja je objavljena na Portalu javnih nabavki, Broj 306-306-7-2-6-8-6/15, obavještenja o nabavci usluga na održavanju
prohodnosti lokalnih puteva u zimskom periodu na području općine Čelić u
periodu 2015/2016.godina, dana____________dostavljamo
ponudu i izjavljujemo slijedeće:
1. U skladu sa sadržajem i
zahtjevima tenderske dokumentacije br 02-44-1368/15 (broj nabavke koju je dao
ugovorni organ), ovom izjavom prihvatamo njene odredbe u cjelosti, bez ikakvih
rezervi ili ograničenja.
2. Ovom ponudom odgovaramo
zahtjevima iz tenderske dokumentacije za izvršenje usluga, u skladu sa uslovima
utvrđenim tenderskom dokumentacijom, kriterijima i utvrđenim rokovima, bez
ikakvih rezervi ili ograničenja.
3. Cijena naše ponude – LOT-1 zimsko održavanje lokalnih puteva na području
općine Čelić MZ Čelić I Ratkovići (bez PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta
___________KM,
Popust koji dajemo na cijenu je________________ KM.
Cijena naše ponude, sa uključenim popustom
je________________KM.
4. Cijena naše ponude (sa PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta
___________KM,
Popust koji dajemo na cijenu je________________ KM.
Cijena naše ponude, sa uključenim popustom
je________________KM
5. Cijena naše ponude – LOT-2 zimsko održavanje lokalnih puteva na području
općine Čelić MZ Vražići, Brnjik I Velino Selo (bez PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta
___________KM,
Popust koji dajemo na cijenu je________________ KM.
Cijena naše ponude, sa uključenim popustom
je________________KM.
6. Cijena naše ponude (sa PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta
___________KM,
Popust koji dajemo na cijenu je________________ KM.
Cijena naše ponude, sa uključenim popustom
je________________KM.
7. Cijena naše ponude – LOT-3 zimsko održavanje lokalnih puteva na području
općine Čelić MZ Šibošnica, Drijenča, Nahvioci I Humci (bez PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta
___________KM,
Popust koji dajemo na cijenu je________________ KM.
Cijena naše ponude, sa uključenim popustom
je________________KM.
8. Cijena naše ponude (sa PDV-a.)je
a) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km asvaltnog puta ___________KM,
b) Cijena za zimsko održavanje za jedno čišćenje po 1 km makadamskog puta
___________KM,
Popust koji dajemo na cijenu je________________ KM.
Cijena naše ponude, sa uključenim popustom
je________________KM.
U prilogu
se nalazi i obrazac mreže lokalnih puteva sa cijenama ponude, koji je popunjen
u skladu sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije.
9. Ova ponuda važi _________________________( broj dana ili mjeseci se
upisuju i brojčano i slovima, a u slučaju da se razlikuju, validan je rok
važenja ponude upisan slovima) računajući od isteka roka za prijem ponuda tj.do
(………/………/………….) (datum).
10.
Ako naša ponuda bude najuspješnija u ovom postupku javne
nabavke, obavezujemo se:
a)
dostaviti dokaze o kvalificiranosti, u pogledu lične
sposobnosti, registracije, ekonomske i finasijske sposobnosti, te tehničke i
profesionalne sposobnosti koji su traženi tenderskom dokumentacijom i u roku
koji je utvrđen, a što potvrđujemo izjavama u ovoj ponudi;
b)
garanciju za dobro izvršenje ugovora definisati Ugovorom
o nabavci.
Ime i prezime osobe koja je ovlaštena da predstavlja
ponuđača:[....…………………………]
Potpis ovlaštene osobe:
[…………………………………………………………]
Mjesto i datum:
[…………………………………….………….]
Pečat preduzeća:
Uz ponudu je dostavljena slijedeća dokumentacija:
[Popis
dostavljenih dokumenata, izjava i obrazaca sa nazivima istih]
Izjava o ispunjenosti uslova iz člana
47. st. (1) tačaka od a) do d) i (4) Zakona o javnim nabavkama („Službeni
glasnik BiH“ broj 39/14)
Ja,
nižepotpisani ____________________ (Ime
i prezime), sa ličnom kartom broj : ____________________ izdatom od ____________________, u svojstvu
predstavnika privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti _________________________________________________________________
(Navesti položaj, naziv privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti),
ID broj : ____________________, čije sjedište se nalazi u ____________________
(Grad/općina), na adresi ____________________ (Ulica i broj), kao kandidat/ponuđač
u postupku javne nabavke – konkurentski
postupak, a kojeg provodi ugovorni organ općina Čelić, a u skladu sa članom 47.
stavovima (1) i (4) pod punom
materijalnom i kaznenom odgovornošću
IZJAVLJUJEM
Dokumenti
čije obične kopije dostavlja kandidat/ponuđač ____________________ u navedenom
postupku javne nabavke, a kojima se dokazuje ekonomska i finansijska sposobnost
iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) su identični sa originalima.
U
navedenom smislu sam upoznat sa obavezom kandidata/ponuđača da u slučaju
dodjele ugovora dostavi dokumente iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) na
zahtjev ugovornog organa i u roku kojeg odredi ugovorni organ shodno članu 72.
stav (3) tačka a).
Nadalje
izjavljujem da sam svjestan da krivotvorenje službene isprave, odnosno upotreba
neistinite službene ili poslovne isprave, knjige ili spisa u službi ili
poslovanju kao da su istiniti predstavlja kazneno djelo predviđeno Kaznenim
zakonima u BiH, te da davanje netačnih podataka u dokumentima kojima se
dokazuje ekonomska i finansijska sposobnost iz člana 47. Zakona o javnim
nabavkama predstavlja prekršaj za koji su predviđene novčane kazne od 1.000,00
KM do 10.000,00 KM za ponuđača (pravno lice) i od 200,00 KM do 2.000,00 KM za
odgovorno lice ponuđača.
Izjavu dao :
____________________
Mjesto i datum davanja
izjave :
____________________
Potpis i pečat nadležnog
organa :
____________________
Izjava o ispunjenosti uslova iz člana
51. tačaka c), d), i f) (Tehnička i
profesionalna sposobnost u postupku nabavke radova) Zakona o javnim nabavkama
(„Službeni glasnik BiH“ broj 39/14)
Ja,
nižepotpisani ____________________ (Ime i prezime), sa ličnom kartom broj :______________ izdatom od____________________, u svojstvu
predstavnika privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti
_________________________________________________________________ (Navesti
položaj, naziv privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti), ID broj
:__________________, čije sjedište se nalazi u_______________ (Grad/općina), na
adresi_________________ (Ulica i broj), kao kandidat/ponuđač u postupku javne
nabavke__________________________________________ (Navesti tačan naziv i vrstu
postupka javne nabavke), a kojeg provodi ugovorni organ _________________
(Navesti tačan naziv ugovornog organa), za koje je objavljeno obavještenje o
javnoj nabavci (ako je objavljeno obavještenje) broj : _____________ u
„Službenom glasniku BiH“ broj : _____________, a u skladu sa članom 51. tačke
c), d) i f) pod punom materijalnom i
kaznenom odgovornošću dajem sljedeću izjavu/e :
c)
angažiranom
tehničkom osoblju ili tehničkim organima, naročito onom osoblju koje je
angažirano na poslovima nadzora i kontrole kvalitete, a za koje se ne može
zahtijevati da su zaposleni kod kandidata/ponuđača;
d) izvođača radova o prosječnom godišnjem broju
zaposlenih i broju rukovodećeg osoblja u posljednje tri godine;
f)
kandidata/ponuđača
da prihvata preduzimanje mjera upravljanja zaštitom okoline i mjera energetske
efikasnosti koje će privredni subjekt primjenjivati prilikom izvođenja radova.
(Zaokružiti tačke koje su definisane
kao zahtjevi u tenderskoj dokumentaciji, jednu ili više)
Navesti precizne podatke vezane za
zahtjeve iz tenderske dokumentacije:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nadalje
izjavljujem da sam svjestan da krivotvorenje službene isprave, odnosno upotreba
neistinite službene ili poslovne isprave, knjige ili spisa u službi ili
poslovanju kao da su istiniti predstavlja kazneno djelo predviđeno Kaznenim
zakonima u BiH, te da davanje netačnih podataka u dokumentima kojima se
dokazuje tehnička i profesionalna sposobnost iz članova 48. do 51. Zakona o
javnim nabavkama predstavlja prekršaj za koji su predviđene novčane kazne od
1.000,00 KM do 10.000,00 KM za ponuđača (pravno lice) i od 200,00 KM do
2.000,00 KM za odgovorno lice ponuđača.
Izjavu dao :
____________________
Mjesto i datum davanja
izjave :
____________________
Potpis i pečat nadležnog
organa :
_____________________
PISMENA IZJAVA
IZ ČLANA 52. ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
Ja,
nižepotpisani ____________________ (Ime
i prezime), sa ličnom kartom broj : ____________________ izdatom od ____________________, u svojstvu
predstavnika privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti
_________________________________________________________________________
(Navesti položaj, naziv privrednog društva ili obrta ili srodne djelatnosti),
ID broj : ____________________, čije sjedište se nalazi u ____________________
(Grad/općina), na adresi ____________________ (Ulica i broj), kao
kandidat/ponuđač – konkurentski postupak
a kojeg provodi ugovorni organ općina Čelić, a u skladu sa članom 52. stav (2)
Zakona o javnim nabavkama pod punom
materijalnom i kaznenom odgovornošću
IZJAVLJUJEM
1.
Nisam ponudio mito ni jednom licu uključenom u proces javne nabavke, u bilo
kojoj fazi procesa javne nabavke.
2.
Nisam dao, niti obećao dar, ili neku drugu povlasticu službenom ili odgovornom
licu u ugovornom organu, uključujući i strano službeno lice ili međunarodnog
službenika, u cilju obavljanja u okviru službene ovlasti, radnje koje ne bi
trebalo da izvrši, ili se suzdržava od vršenja djela koje treba izvršiti on,
ili neko ko posreduje pri takvom podmićivanju službenog ili odgovornog lica.
3.
Nisam dao ili obećao dar ili neku drugu povlasticu službenom ili odgovornom
licu u ugovornom organu uključujući i strano službeno lice ili međunarodnog
službenika, u cilju da obavi u okviru svoje službene ovlasti, radnje koje bi
trebalo da obavlja, ili se suzdržava od obavljanja radnji, koje ne treba
izvršiti.
4.
Nisam bio uključen u bilo kakve aktivnosti koje za cilj imaju korupciju u
javnim nabavkama.
5.
Nisam sudjelovao u bilo kakvoj radnji koja je za cilj imala korupciju u toku
postupka javne nabavke.
Davanjem
ove izjave, svjestan sam kaznene odgovornosti predviđene za kaznena djela
primanja i davanja mita i kaznena djela protiv službene i druge odgovornosti i
dužnosti utvrđene u Kaznenim zakonima Bosne i Hercegovine.
Izjavu dao :
____________________
Mjesto i datum davanja
izjave :
____________________
Potpis i pečat nadležnog
organa :
____________________
Nema komentara:
Objavi komentar