BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
TUZLANSKI KANTON
OPĆINA ČELIĆ
-
Komisija za javne nabavke
Broj: 02-49-1759/15
TENDERSKA DOKUMENTACIJA ZA NABAVKU
ODABIRA IZVOĐAČA RADOVA ZA IZVOĐENJE RADOVA NA
PROJEKTU REKONSTRUKCIJE POSTOJEĆEG BUNARA PORED RIJEKE GNJICE ZA SNADBJEVANJE
VODOM NASELJA KORAJ OPŠTINA LOPARE
1. POZIV ZA
DOSTAVU PONUDA
U ime općine Čelić (u daljem
tekstu: Ugovorni organ), pozivamo Vas da dostavite ponudu u otvorenom postupku za dostavu ponuda za nabavku odabira izvođača radova za
izvođenje radova na Projektu Rekonstrukcija postojećeg bunara pored rijeke
Gnjice za snadbjevanje vodom naselja Koraj, opština Lopare objavljenom na
portalu javnih nabavki broj:306-1-3-13-3-13/15 dana, 23.10.2015.godine i „Službenom
glasniku BiH“ broj:___ /15 od__________ 2015.godine.
Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa Zakonom o javnim
nabavkama (“Sl. glasnik BiH» br. 39/14), (u daljem tekstu:
Zakon), podzakonskim aktima koji su na snazi i ovom tenderskom dokumentacijom
(u daljem tekstu: TD).
OPCI
PODACI
1.
Podaci o ugovornom tiielu
Ugovorno tijelo: Općina Čelić
Adresa: Alije Izetbegovića 60/2 75246 Čelić
ID broj:4209424870006
Telefon: 035/668-650
Fax: 035/668-672
Web adresa: (e-mail) opcelic@gmail.com
2.
Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciiu
Kontakt osoba: Muhidin Karasuljić i Nermin
Okanović
Telefon: 035/668-652 i 035/668-657
Fax:035/668-672
e-mail:okanovicn@yahoo.com
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija ugovornog tijela i
ponuditelja treba se voditi u pisanoj formi, na način da se ista dostavlja
poštom, faksom ili osobno na adresu navedenu u tenderskoj dokumentacij.
1. Predmet i
uslovi nabavke
1.1
Predmet javne
nabavke je odabir izvođača radova za izvođenje radova na Projektu
Rekonstrukcija postojećeg bunara pored rijeke Gnjice za snadbjevanje vodom
naselja Koraj, opština Lopare.
1.2
Procijenjena vrijednost nabavke (bez PDV-a) iznosi 85.194,97 KM.
1.3 Obavještenje o nabavci
objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 23.10.2015.godine, broj:306-1-3-13-3-13/15.
1.4 Radovi će se obavljati
u trajanju od 30 dana kalendarskih računajući od dana zaključivanja ugovora.
1.5
Mjesto
izvođenja radova je – općina Čelić,
1.6 Rok za podnošenje ponude
ističe dana:24.11.2015.godine do 09,00 satii.
Sve ponude koje budu dostavljene nakon isteka navedenog roka bit će
ponuđaču vraćene, neotvorene.
2. Uslovi za
učešće i potrebni dokazi
2.1 Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke,
ponuđač mora zadovoljavati minimalne
kvalifikacione uslove, utvrđene
srazmjerno predmetu ove nabavke i to:
b.
da ponuđač nije osudjen
pravosnažnom sudskom presudom za krivična djela organizovanog kriminala,
korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim
propisima u Bosni i Hercegovini,
c.
da je pravno lice ispunilo obaveze u smislu plaćanja penzionog i
invalidskog i zdravstvenog osiguranja u skladu sa važećim propisima u Bosni i
Hercegovini,
d.
da je pravno lice ispunilo obaveze plaćanja direktnih i indirektnih
poreza u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u BiH,
e. da ponuđač ispunjava uslove
iz člana 47. st. (1) tačaka od a) do d) i 4) Zakona o javnim nabavkama
(„Službeni glasnik BiH“ broj: 39/14)
f. da ponuđač nije nudio mito niti učestvovao u bilo
kakvim radnjama čiji je cilj korupcija u javnoj nabavci,
g. da je ponuđač tehnički i
profesionalno sposoban za kvalitetno izvršenje usluga koje su predmet nabavke
(član 50. ZJN)
h. Izjave o sukobu interesa iz člana
52. Zakona, popunjen u skladu sa Aneksom 3 tenderske dokumentacije,
2.2
Da bi
učestvovali u proceduri predmetne javne nabavke, dobavljači trebaju dostaviti
sljedeće dokumente u smislu ispunjavanja uslova:
a. Izvod iz sudskog registra,
Dokaz:
Original ili ovjerena kopija ne stariji od 3 mjeseca, sa svim prilozima iz
kojih se vidi da je pravno lice registrovano za obavljanje predmetne
djelatnosti.
b. Izjavu ovjerenu kod
nadležnog organa (organ uprave ili notar) da ponuđač nije osuđen pravosnažnom
sudskom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru
ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini, da je
pravno lice ispunilo obaveze u smislu plaćanja penzionog i invalidskog i
zdravstvenog osiguranja u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini, te
da je pravno lice ispunilo obaveze plaćanja direktnih i indirektnih poreza u
skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u BiH (Izjava o ispunjavanju uslova
iz člana 45. Zakona data u Aneksu 1).
c. Izjava ponuđača o
ispunjavanju uslova iz člana 47. st. (1) tačaka od a) do d) i 4) Zakona o
javnim nabavkama.
d. Izjavu ovjerenu kod
nadležnog organa (organ uprave ili notar) da je ponuđač tehnički i
profesionalno sposoban za kvalitetno izvršenje usluga koje su predmet nabavke (Izjava
o ispunjavanju uslova iz člana 50. Zakona data u Aneksu 2).
e. U skladu sa članom 52.
Zakona, kao i sa drugim važećim propisima u BiH, ugovorni organ će odbiti
ponudu ukoliko je dobavljač koji je dostavio ponudu, dao ili namjerava dati
sadašnjem ili bivšem zaposleniku ugovornog organa poklon u vidu novčanog iznosa
ili u nekom drugom obliku, u pokušaju da izvrši uticaj na neki postupak ili na
odluku ili na sam tok postupka javne nabavke. Ugovorni organ će u pisanoj formi
obavijestiti dobavljača i Agenciju za javne nabavke o odbijanju ponude, te o
razlozima za to i o tome će napraviti zabilješku u izvještaju o postupku
nabavke. Ponuđač je dužan uz ponudu dostaviti i posebnu pismenu izjavu da nije
nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama čiji je cilj korupcija u
javnoj nabavci (Aneks 3) ovjerenu kod nadležnog organa (organ uprave ili
notar).
2.3
U slučaju da se
u ponudi ne dostave dokazi iz tačke 2.2 ove TD ili se ne dostave na način kako
je naprijed traženo, ponuđač će biti isključen iz daljeg učešća zbog
neispunjavanja navedenih uslova za kvalifikaciju.
2.4
Posebno definisani
uslovi za kvalifikaciju ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača: Dokumenti
koji su navedeni u tački 2.2 od a) do c) ove TD moraju se posebno dostaviti/pripremiti
za svakog člana grupe ponuđača. Članovi grupe ponuđača mogu dostaviti jedan set/paket
dokumenata koji su navedeni u tački 2.2 od tačke d) do i) ove TD. Članovi grupe
ponuđača dužni su dostaviti ugovor o zajedničkom nastupanju (konzorcijski
ugovor).
Posebne
napomene: Ponuđač kojem bude dodjeljen ugovor, obavezan je u roku od 5 dana od
prijema odluke o dodjeli ugovora dostaviti dokumente navedene u članu 45.
Zakona o javnim nabavkama BiH, kojima će potvrditi da se slučajevi navedeni u
članu 45. Zakona o javnim nabavkama BiH ne odnose na njega.
Dokaze koje
dostavlja izabrani ponuđač ne mogu biti stariji od tri (3) mjeseca, računajući od
momenta predaje ponude.
3.
Zahtjevi po pitanju jezika
Ponuda, svi dokumenti i
pismena prepiska u vezi sa ponudom između ponuđača
i ugovornog organa moraju biti napisani na jednom od službenih jezika u Bosni i
Hercegovini.
4.
Priprema ponuda
4.1 Ponuđači snose sve troškove u vezi sa pripremom i
dostavljanjem njihovih ponuda. Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi
te troškove.
4.2 Ponuda mora biti napisana neizbrisivom tintom.
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog obima ili drugih
objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu,
onda se izrađuje u dva ili više dijelova.
Ponuda se čvrsto uvezuje na način da se onemogući
naknadno vađenje ili umetanje listova. Ponuda mora biti čvrsto uvezana i sve
strane ponude numerisane (izuzev štampane literature, brošura, kataloga i sl.).
Pod čvrstim uvezom, podrazumijeva se ponuda ukoričena u knjigu ili ponuda
osigurana jamstvenikom.
Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova,
svaki dio se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili
umetanje listova.
Dijelove ponude kao što su uzorci, katalozi, mediji
za pohranjivanje podataka i sl. koji ne mogu biti uvezani ponuđač obilježava
nazivom i navodi u sadržaju ponude kao dio ponude.
Ako je ponuda izrađena od više dijelova ponuđač mora
u sadržaju ponude navesti od koliko se dijelova ponuda sastoji.
Stranice ponude se
označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice. Kada je ponuda
izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki slijedeći
dio započinje rednim brojem kojim se nastavlja redni broj stranice kojim
završava prethodni dio. Ako sadrži štampanu literaturu, brošure, kataloge koji
imaju izvorno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne numerišu
dodatno.
Izuzetno od
prethodnog stava, ponuda neće biti odbačena ukoliko su listovi ponude
numerisani na način daje obezbijeđen kontinuitet numerisanja, te će se smatrati
manjim odstupanjem koje ne mijenja, niti se bitno udaljava od karakteristika,
uslova i drugih zahtjeva utvrđenih u obavještenju o nabavci i ovoj TD.
4.3 Ponuđač dostavlja ponudu u originalu i 1 (jednoj)
kopiji, na kojima će jasno pisati: “ORIGINAL PONUDE” i “KOPIJA PONUDE”.
Original ponude i kopija ponude se dostavljaju zajedno i trebaju biti
zapečaćeni u neprovidnoj koverti, sa pečatom ili potpisom ponuđača, te imenom i
adresom ponuđača. Uslučaju razlika između originala i kopije ponude, vjerodostojan je
original ponude.
4.4 Ponuđači mogu do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti
izmjenu i/ili dopunu svoje ponude. Izmjena i/ili dopuna
ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obaveznom naznakom da
se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
4.5 Ponuđač može do
isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene
ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obaveznom
naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju neotvorena ponuda se
vraća ponuđaču.
4.6
Iznos novčane
naknade za tendersku dokumentaciju iznosi 20,00 KM. Uz zahtjev za učešće
odnosno ponudu obavezno dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije. Iznos
naknade uplatiti na ž.r. Sparkasse bank broj:1990500006489589 vrsta prihoda 722
449.
5.
Način određivanja cijene ponude
5.1 Ponuđač izražava cijenu ponude u konvertibilnim
markama (KM). Cijena ponude piše se brojevima i slovima. U slučaju neslaganja
iznosa upisanih brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanom slovima.
5.2 U cijenu ponude bez poreza na dodatnu vrijednost
moraju biti uračunati svi troškovi, s tim da se popusti posebno navode, u
koloni posebno naznačenoj u Obrascu za dostavljanje ponude. Ukoliko ponuđač ne
iskaže popust na način da je posebno iskazan u Obrascu za dostavljanje ponude ove
TD, smatrat će se da nije ponudio popust.
5.3 Ponuđači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne mogu
je mijenjati. O cijeni se neće pregovarati.
5.4 Cijena ponude je
nepromjenjiva u toku trajanja ugovora,
osim u slučaju promjena vezanih za zakonske obaveze, o kojima je ponuđač
obavezan da pismeno obavijesti Ugovorni organ.
6.
Kriterij dodjele ugovora i cijena
6.1 Najniža cijena
7.
Period važenja ponude
Važenje ponude je šezdeset dana računajući od
isteka roka za podnošenje ponuda.
8.
Način dostavljanja ponude
8.1
Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti na slijedeću adresu: Općina
Čelić Ul. Alije Izetbegovića 60-2 75246 Čelić
8.2
Na koverti ponude mora biti naznačeno:
a)
naziv i adresa Ugovornog organa,
b)
naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,
c)
evidencijski broj nabavke,
d)
naziv predmeta nabavke,
e)
naznaka "ne otvaraj".
9.
Rok za dostavljanje ponuda i otvaranje ponuda
Rok za dostavljanje ponuda ističe 24.11.2015.godine u 09,00 sati. Javno otvaranje ponuda
obavit će se istog dana, odnosno 24.11.2015.godine u 11,00 sati u Maloj Sali
općine Čelić, na adresi Ugovornog organa navedenoj u tački 8.1.
10.
Obavještenje o dodjeli
Odluka o izboru
najpovoljnijeg ponuđača biće dostavljena ponuđačima u roku od 3 (tri) dana, a
najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke, i to:
elektronskim sredstvom ili putem pošte ili neposredno.
11.
Informacije o zaštiti prava ponuđača
U slučaju da je Ugovorni
organ u toku postupka javne nabavke izvršio povredu odredbi Zakona ili
podzakonskih akata, imate pravo uložiti žalbu Ugovornom organu, u pismenoj
formi, u roku od 5 (pet) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg
ponuđača.
12.
Ostale informacije
Sve potrebne informacije
u vezi sa tenderskom dokumentacijom za predmetnu nabavku mogu se dobiti od
kontakt osobe, Okanović Nermina i Karasuljić Muhidina, u vremenu od 07,30 do
15,00 sati na telefon 035/668-657 i 035/668-652 ili putem e-mail adrese: okanovicn@yahoo.com
Ugovorni organ zadržava
pravo da zatraži od ponuđača naknadno pojašnjenje ponuda, a u skladu sa
Zakonom.
Povjerljivim podacima ne mogu se smatrati:
a) ukupne i pojedinačne cijene iskazane u ponudi;
b) predmet nabavke, odnosno ponuđena roba, usluga ili rad,
od koje zavisi poređenje s tehničkom specifikacijom i ocjena da li je određeni
ponuđač ponudio robu, usluge ili rad u skladu s tehničkom specifikacijom;
c) potvrde, uvjerenja od kojih zavisi kvalifikacija vezana
za ličnu situaciju kandidata/ ponuđača.
Ako ponuđač kao povjerljive označi podatke koji, prema
odredbama prethodnog stava, ne mogu biti proglašeni povjerljivim podacima, oni
se neće smatrati povjerljivim.
Nakon javnog otvaranja ponuda nijedna informacija u vezi
sa ispitivanjem, pojašnjenjem ili ocjenom ponuda ne smije se otkrivati nijednom
učesniku u postupku ili trećem licu prije nego što se odluka o rezultatu
postupka ne saopći učesnicima u postupku.
Učesnici u postupku javne nabavke ni na koji način ne
smiju neovlašteno prisvajati, koristiti za vlastite potrebe niti proslijediti
trećim licima podatke, rješenja ili dokumentaciju (informacije, planove,
crteže, nacrte, modele, uzorke, kompjuterske programe i dr.) koji su im
stavljeni na raspolaganje ili do kojih su došli na bilo koji način u toku
postupka javne nabavke.
Nakon prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača ili
odluke o poništenju postupka nabavke, a najkasnije do isteka roka za žalbu,
ugovorni organ će po prijemu zahtjeva ponuđača, a najkasnije u roku od dva dana
od dana prijema zahtjeva, omogućiti uvid u svaku ponudu, uključujući dokumente
podnesene u skladu s članom 45. stav (2) Zakona, sa izuzetkom informacija
ponuđača označenih kao povjerljive.
Ponuđači moraju napraviti spisak informacija koje bi se trebale smatrati povjerljivim. Ukoliko
ponuđači određene informacije/podatke iz
ponude označavaju povjerljivim, odnosno poslovnom tajnom, dužni su da u ponudi
navedu i pravni osnov na temelju kojeg su ti podaci tajni i povjerljivi.
U
slučaju paušalnog navođenja u ponudi da se neki podatak/informacija smatra
povjerljivim/tajnim, bez naznačavanja pravnog osnova na temelju kojeg su ti
podaci povjerljivi i tajni, neće obavezivati ugovorni organ da iste smatra
takvima.
Ugovorni organ je obavezan provjeriti računsku
ispravnost ponude.
Kada izračuni vezani za pojedinačne stavke iz obrasca za cijenu ponude
ili cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost navedeni u ispunjenom
obrascu za cijenu ponude u ponudi ne odgovaraju metodologiji definisanoj u vezi
sa načinom određivanja cijene iz ove tenderske dokumentacije, ugovorni organ ih
ispravlja u skladu sa tako propisanom metodologijom.
Ugovorni organ ispravlja i druge računske greške u obrascu za cijenu
ponude i obrascu za dostavljanje ponude.
Kada cijena ponude bez poreza na dodatnu vrijednost izražena u obrascu
za cijenu ponude ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodatnu vrijednost
izraženoj u obrascu za dostavljanje ponude, važi cijena ponude bez poreza na
dodatnu vrijednost izražena u obrascu za cijenu ponude.
U zahtjevu za prihvatanje ispravke računske greške u smislu st. (2) i
(3) ovoga pasusa tenderske dokumentacije koji ugovorni organ obvezno mora
tražiti, označava se koji dio ponude je ispravljen kao i nova cijena ponude
proizašla nakon ispravke. Jedinična cijena stavke se ne smatra računskom
greškom, odnosno ne može se ispravljati.
Odgovor ponuđača na zahtjev za prihvatanje ispravke računske greške u
smislu st. (2) i (3) ovoga pasusa tenderske dokumentacije sastavni je dio
zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.
Ugovorni organ obavezno od ponuđača traži objašnjenje cijene ponude
koju smatra neprirodno niskom ako su ispunjeni slijedeći uslovi:
a) cijena ponude je za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih
prihvatljivih ponuda, ukoliko su primljene najmanje tri prihvatljive ponude,
ili
b) cijena ponude je za više od 20% niža od cijene drugorangirane
prihvatljive ponude.
Ugovorni organ može od ponuđača zatražiti objašnjenje cijene ponude,
ako smatra da je ona neprirodno niska i iz drugih razloga navedenih u članu 66.
Zakona.
Objašnjenje ponuđača iz st. (7) i (8) ovoga pasusa tenderske
dokumentacije sastavni je dio zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.
Općinski
načelnik
Sead
Muminović
Prilozi tenderske dokumentacije
- Predmjer
radova
- Obrazac
za dostavljanje ponude
- Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. Stav (1) tačaka od
a) do d) Zakona
o javnim nabavkama BiH
(„Službeni glasnik BiH“ broj : 39/14)
- Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. st. (1) tačaka od a) do d) i
(4) Zakona
o
javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14)
- Izjava o ispunjenosti uslova
iz člana 50. tačke: c), d), e) i g) (Tehnička
i profesionalna sposobnost u postupku nabavke
usluga) Zakona o javnim
nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj:
39/14)
- Pismena
izjava iz člana 52. Zakona o javnim nabavkama
- Nacrt ugovora o izvođenju radova
Nema komentara:
Objavi komentar